به کانال تلگرام سرور دی ال بپیوندید ...

نصب Mod_Qos در سی پنل

ارسال شده در ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ دسته بندی : دسته‌بندی نشده


افزونه Mod_Qos جهت رفع نسبی حملات دیداس در وبسرور اپاچی ساخته شده است. به کمک این افزونه میتوان موارد زیر را جهت جلوگیری از دیداس انجام داد : ۱ـ محدودیت کانکشن برای هر ایپی ۲ـتعداد کل کانکشن ها ۳ـ خاموش کردن Keep Alive بعد از زیاد شدن کانکشن ها و … جهت نصب در سی پنل وارد Easy Apache شوید و ورژن اپاچی را ۲٫۲ انتخواب نمایید. سپس در بخش Exhaustive Options List تیکت گزینه ی Mod Qos 11.5 را بزنید – دقت نمایید این افزونه فقط با MPM Worker سازگار می باشد ! تصویر از گزینه ی Mod Qos 11.5 در تصویر پیوست قرار داده شده است. سپس پروفایل را کامپایل کنید. بعد از اتمام کامپایل ، افزونه Qos نصب شده می باشد. حال مهم ترین چیز کانفیگ و بهینه سازی Qos هست. اموزش کانفیگ و بهینه سازی Mod_Qos : جهت باز کردن فایل کانفیگ اپاچی دستور زیر را وارد نمایید :
کد:
nano /etc/httpd/conf/httpd.conf
سپس متن زیر را به ان اضافه کنید :
کد:
​<IfModule mod_qos.c>
    QS_ClientEntries 8000
    QS_SrvMaxConnPerIP 20
    MaxClients              350
    QS_SrvMaxConnClose      80
    QS_SrvMinDataRate       150 1200
    LimitRequestFields      30
</IfModule>
در تنظیمات بالا موارد زیر ست شده است : ۱ـ محدودیت کانکشن ۲۰ عدد برای هر ایپی ۲ـ مشخص کردن کل کانکشن ها – ۳۵۰ عدد ۳ـ خاموش شدن keep alive زمانی که ۸۰ تا کانکشن فعال وجود داشت. منبع تنظیمات و وبسایت سازنده :

http://opensource.adnovum.ch/mod_qos/#configuration

این ماژول به کمک Mod_Evasive که در اینده اموزش نصب و استفاده از ان قرار داده میشود در امر جلوگیری از بالارفتن لود هنگام دیداس بسیار موثر هستند.